lundi 15 avril 2019

Premiu Timpesta 2019 : Vita artificiali

Un testu di Dea Di Meglio 

A cena finita, Lelia è Francescu, com’è tutti i seri, vani à chjinassi in i so stanzi. Tutti i seri, Lelia aspetta chì u so maritu durmissi pà andà in a bibbiuteca, a so piazza prifirita. Pà Lelia, i libri sò com’è una siconda rialità : si piatta in dentru è scappa da stu mondu di guerra, di crudeltà, di viulenza è d’amori falsu, com’iddi facini Lelia è Francescu, ch’ùn hà più valori. Ghjunta a matina, Lelia aspetta a notti incù impacienza. Faci neci d’essa innamurata, d’essa cuntenta, di suppurtà a so vita. Eccu erani i ghjorni di Lelia. Campaia i notti com’è a vita, campaia in a ghjurnata incù indiffarenza. 

A sera in i so libri ritruvaia l’amori, a gioia, l’allegria. Tastaia tutti i frutti i più beddi, i più suchjosi quant’è i più difesi o pruibiti. A notti a vita ùn avia più sicretu, Lelia avia viaghjatu, avia fattu l’amori incù tutti i so amori, amori di curt’andà ma amori putenti. Certi dicini chì ùn si pò innamurà cà qualchì volta in una vita… Lelia diciaria chì si pò tutti i notti. 

Una sera, Lelia, vulendu tastà novi esperienzi, dicidi d’apra un libru è di viaghjà un’antra volta. Podassi a volta di troppu… In stu mondu, nè amori, nè gioia ma un scontru incù un novu corpu, un corpu stragneru… un corpu di magonu. Svigliassi una matina in un corpu d’insettu, urribuli nè ? 

In i libri, a saparemu a metamurfosa ch’e no circhemu ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire