mardi 7 janvier 2020

Premiu Timpesta 2020

U cinquesimu Premiu Timpesta !

Semu di ghjinnaghju, è u mumentu hè prupiziu par annuncià l’apartura di u Premiu Timpesta 2020 ! Sarà a quinta edizioni quist’annu, è da vincia ci sarani a gloria è uni pochi di libri ! 
I testi sò da mandà – prima di u mesi di maghju – par via di messenger/facebook à un membru di u Cumitatu di ridazzioni di T&T* o à l’adrizzu siguenti : marco.biancarelli@orange.fr

Rigulamentu : 

I tematichi di scrittura sò libari, ma ùn si devini varcà i 6500 carattari. U premiu maiori sarà rimissu da una ghjuria cumposta da una vintina di scrittori o passiunati di literatura. U Prisidenti ni sarà quist’annu Jérôme Ferrari, Premiu Goncourt 2012 è amicu di sempri di Tonu è Timpesta. Ramintemu chì i vincidori di l’anni passati sò stati Joseph Antonetti (2016), Marianghjula Agostini (2017), Philippe Guerrini (2018) è Laure Vincenti (2019). 

I testi sò scritti direttamenti in corsu o tradutti da un’ altra lingua, ma supratuttu ùn devini micca essa stati publicati nanzi in altrù (fora di i bloghi cunfidinziali o da un attellu di scrittura). 

I testi ricivuti sò missi in linea à for’ è à misura ch’iddi ghjunghjini, una volta letti è valutati da u Cumitatu (chì si dà u drittu di rifusà unu scrittu micca in raportu cù u cuncursu, o chì nicissitighja troppi currizzioni di lingua o d’urtugrafia). 

Cù u Premiu Timpesta, sarani rimissi dinò un Premiu di i Littori (datu quist’annu da un culleghju** sceltu di littori) è un Premiu Rivilazioni attribuitu da u Cumitatu di T&T. 

Avali, tocca à vo’ ! È tandu, v’auguremu a paci, a saluta è una bedda ispirazioni à tutti ! 


*I membri di u Cumitatu : Jean-Yves Acquaviva, Joseph Antonetti, Marc Biancarelli, Stefanu Cesari, Fabien Raffalli, Nicolas Rey, Jean-François Rosecchi, Pierre Savalli. 

**Par fà parti di ‘ssu culleghju, ci voli à cuntattà l’urganizatori prima di u 31 di marzu 2020. Impurtanti : ùn si pò participà à u cuncursu è essa à tempu membru d’una di i ghjurii (Premiu Timpesta, Premiu di i Littori).

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire